Velkommen til Ringkøbing Køreskole

Ringkøbing Køreskole blev etableret i 2011, og vi har teorilokale centralt i Ringkøbing – blot få minutters gang fra stationen.

Hos os bestræber vi os på, at starte nye hold op hver 5. uge og i perioder laver vi også lynkursus på 2 uger.

Teorien veksler mellem interaktiv undervisning og tavleundervisning. Ved interaktiv undervisning får vi alle teoritermerne med og ved tavle undervisning, gennemgår vi tavler og laver opsummerende tavleundervisning.

Vi følger dig gennem hele forløbet – på manøvrebanen, i teorilokalet, i skolevognen og på glatbanen.

Vi ser på den enkelte person og vi ved at alle er forskellige og derfor også lærer forskelligt.

Vi har givet flere end 1500 kørekort og glæder os også til at give dig dit kørekort!

Held og lykke med kørekortet!

Få 1 GRATIS kørelektion!

Start sammen med en ven eller en veninde, og I får begge 1 GRATIS kørelektion.

Den gratis køretime får du ud over lovpakken.

1 kørelektion har en værdi á kr. 550,-

Betaling af kørekort

Hos Ringkøbing Køreskole kan du vælge at betale dit kørekort på 1 gang, eller over 2 lige store rater.

1. Rate skal indbetales ved holdstart
  2. Rate skal betales efter den sidste teorilektion

Ved tilmelding skal der indbetales 500,- i depositum. Der bliver tilsendt en faktura, når vi har bekræftet din plads på holdet.

Betaling af kørekort skal ske ved overførsel på:
Reg. nr. 7670 konto nr. 8947231

Eller via MobilePay på 370700

HUSK at skrive dit faktura nummer ved indbetalingen.

Dine fordele:

Ringkøbing Køreskole

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon 21 72 72 08 eller via formularen herunder.

Ringkøbing Køreskole støtter lokalt!