Holdstart

Hold 2024

Du kan allerede nu tilmelde dig på ovenstående hold.

Er der ikke et hold, der passer med dig? Eller vil du selv have et hold, sammen med 5 af dine venner? Så skal du læse mere omkring Mit Hold!

Mit Hold

Saml 5 af dine venner, så der mindst starter 6 elever pr hold. Herefter planlægger vi sammen, hvornår I skal starte og hvilke dage og tidspunktet vi skal afholde teoriundervisning. (Teoriundervisning foregår i hverdagene).

På Mit Hold er der ingen undervisning i skoleferierne. Så hvis Mit Hold fx starter op i uge 3, er der ingen undervisning i uge 7. Men derimod undervisning i uge 3, 4, 5, 6, 8, 9 og 10.

Normalt afholder vi teori og kørsel 1 gang om ugen og hele forløbet varer ca. 7 uger + teori- og køreprøve. Hvis du ønsker et hurtigere forløb, kan vi også aftale teoriundervisning flere gange om ugen.

Tilmelding foregår på tilmelding – Mit Hold og skriv navnet på én af dine venner fra Mit Hold.  – Husk at du skal være mindst 16 år og 9 måneder ved holdstart.

Herefter sender vi en bekræftelse ud omkring, hvornår vi mødes første gang på køreskolen og her aftaler vi den endelige dato for holdstart og dage/tidspunkter på teoriundervisning.

Fordele ved "Mit Hold"

Ringkøbing Køreskole

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon 21 72 72 08 eller via formularen herunder.